lauantai 26. tammikuuta 2013

No heippa taas...

...kaikille "vanhoille" ja uusille lukijoille! :) Kohtahan tätä hömppäblogiani seurailee jo 30 ihmistä! Tässä vuoden alussa varmaan kaikki treeniblogit on aika suosittuja, kun niin monet on alottanut taas sen perinteisen "kuntoon kesäksi" projektin.
Mulla on tältä viikolta nyt kolme treeniä kasassa, kaikki tuntuneet niiin hyviltä! Alan jo edistyä ja sen takia treenaamisesta on tullut jo paljon mukavempaa puuhaa. Lisäksi tähän rytmiin on alkanut tottua, eikä edes kuvittelisi enää jättävänsä treeniä välistä. Ens kuussa otan taas pienen askelen eteenpäin tässä hommassa ja lisään vähän vaativuutta. Nostan viikottaisen treenimäärän neljään ja lasken "herkkupäivät" kahteen.

 Siinä pari hassua "treeni"kuvaa. :D

Tässä kuva mun aamiasesta, jonka oon nyt muutama päivä peräkkäin syönyt. Simppelisti vaan lautasellinen kaurapuuroa (veteen tehty), pikkusen rasvatonta maitoa ja n. rkl vadelmahilloa päälle. Ton hillon tilalt tietysti haluisin laittaa terveellisempiä marjoja, mutta ne tuppaa olemaan niin hemmetin kalliita, ja ne edulliset on jotain ulkomaisia mitä en viitsi syödä "raakana".  Juomaksi kuppi kahvia ja vitamiinijuoma.


Rakastan teetä tosi paljon. :) Mun lempimakuja on tällä hetkellä semmonen "laihduttajan paras ystävä" tee sekä tämä rauhoittava vihreä/sitruuna tee. :)

Eilen olin yhen kaverin synttäreillä, ja tuli vähän herkuteltua enemmän kun pitäis! Mut sallittakoon toi nyt, kun erikoispäivä oli :D

Hain jostain äidin varastoista muutaman jumppaDVD:n. Vois kokeilla onko nää hyviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti