tiistai 22. tammikuuta 2013

Kohta kuukausi takana

Mittailin tossa yks päivä jo vähän mun kroppaa, koska en malttanut odottaa ens kuun alkuun. Ideana mulla ois siis ottaa joka kuun alussa kuvat vartalostani sekä mitat, ja vertailla niitä sitten. Halusin kuitenkin katsoa jo, oisko kolmessakin viikossa tullut jo jonkinlaista edistystä. Sitä oli hieman jo havaittavissa! Jee, hyvä minä. =) Sitä henkilövaakaa en oo saanut vieläkään ostettua, joten painoa en voinut vielä katsoa. Jos siihen ens kuun aluksi löytäis semmosen halvalla jostain..
          Pitäis saada kyl vähän vielä enemmän kuria tähän hommaan varsinkin herkkujen syönnin suhteen, mutta oon mä ihan tyytyväinen tähänkin että oon sentään pysynyt jonkinlaisessa ruodussa. Aattelin ens kuusta vielä tiukentaa niin etten sais syödä kuin kahtena päivänä kohtuullisesti jotain herkkua. Semmoseen totaalilakkoon en viitsi edes ryhtyä, sillä haluan kuitenkin suoda jotain syömisen nautintoa itselleni sillon tällön. Ja onhan se vaikeaa kieltäytyä jos vaikka tarjotaan jotain hyvää tai muut ympärillä mässää. Mutta en usko että tosta parista herkkupäivästä viikossa kovin paljon haittaa on. Harrastain kuitenkin paljon liikuntaa ja muina päivinä pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti kaloreita tarkkailemalla. Kyllä mä kesäksi pääsen kuntoon tällä "ohjelmalla" :)

Löysin tuolta jostain muuten pari kuvaa vartalostani viime elokuulta, jolloin olin aika hyvässä kunnossa. Tosta se lähtikin sitten vaan alaspäin menemään..



Vitsi kun olis nytkin tommonen litteä vatsa yms.. No mut ei toi kovin kaukana ole edes mun nykyisestä, pari kuukautta kovaa treeniä ja syömisten tarkkailua niin se on siinä. Tosta on ainakin hyvä lähteä treenaamaan vielä pidemmälle lihaksia että sais niitäkin vähän näkyviin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti