maanantai 14. tammikuuta 2013

Maanantaitreeni pulkassa

Tänään olen koko päivän viettänyt kotona, joten mikä sen parempaa kuin hyvä aloitus viikolle treenin merkeissä. Tänään oli vuorossa vatsa- / jalka- / selkätreeni. Nyt jo tuntui, että menee toi 20 minuutin vatsatreeni paljon helpommin kuin sillon ku alotin vuoden alussa! Tiedän, että mä oikeasti edistyn melko nopeasti kun jaksaa vaan pitää kiinni siitä treeniohjelmasta ja pitää motivaation yllä.

Lattialla treenaaminen tuottaa välillä vähän vaikeuksia kun toi mun villi chihun pentu tulee aina riehumaan mun päälle, työntää kaikkia leluja ja peppuaan mun naamaan + nuolee ja muuten kerää huomiota.. hah :D (sori heilahtanut kuva, mutta tosta on aika vaikea saada muunlaista)

Kerron tässä yhestä ihonhoitojutusta, minkä teen kerran tai kaksi viikossa.
Ensin harjaan koko vartalon tommosella puisella pesuharjalla. Sen jälkeen levitän koko vartalolle sekä hiuksiin kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä. Annan vaikuttaa ainakin tunnin ja pesen sitten suihkussa öljyt pois (ei haittaa vaikka vartalo jää vähän öljyiseksi, koska tota ei oikeastaan tarvitsisi edes pestä iholta. Mä tykkään kuitenkin huuhdella, sillä en pidä sen hajusta). Monet varmaan tietävät jo ja käyttävätkin tota kookosöljyä ihonhoitoon, mutta laitoin nyt tähän vinkkiä jos joku ei ole kuullut ja haluaa kokeilla. Toi toimii mun mielestä ainakin tosi hyvin. Hiuksista tulee jo mutaman viikon käytön jälkeen parempikuntoiset ja kiiltävämmät. Ihon kosteutukseen myös toi auttaa paljon, varsinkin talvella hyvä kun tuppaa vähän iho kuivumaan enemmän. Tuota öljyä voi myös syödä, käyttää ruoanlaitossa ja leivonnassa jos tykkää kookoksen mausta. Itse en syö sitä, sillä inhoan juuri sitä makua. Mutta kaikinpuolin terveellinen tuote on siis kyseessä.

 





Itse ostin tuon kookosöljyn semmosesta life-kaupasta, missä myydään kaikenlaisia terveystuotteita ja ravintolisiä. En muita merkkejä ole edes kokeillut, sillä tämä on osoittautunut hyväksi.
Tämä ihonhoitojuttu ei nyt ihan välttämättä oo ihan blogini aiheen mukainen, mutta onhan tämäkin omalla tavallaan sitä täydellisen vartalon tavoittelua (tai täydellisen ihon ehkä..) heh.
          Tässä viimeviikon treenisaldo kopsattuna tuolta heiaheiasta:


Oon ylpeä itsestäni, sillä viimeviikolla ylitin jopa viikottaisen treenitavoitteeni, joka on kolme tuntia. Vedin neljä treeniä, joista tuli melkein neljä tuntia kasaan. :) Johtu enimmäkseen siitä, että poikaystävä oli siellä työkeikalla koko viikonlopun ja mulla oli aikaa treenata. Yleensä viikonloput menee vaan löhöillessä, sitä paitsi tykkään treenata yksin kotona ollessani enemmän. Jospa tälläkin viikolla sais neljä treeniä tehtyä ni voisin taas olla superylpeä itsestäni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti