lauantai 5. tammikuuta 2013

Good start

Jeii, hyvin on alkanut tähän asti, en oo repsahtanut ja kolme treeniä tällä viikolla jo takana. Nyt ensisijaisesti pyrinkin siihen kolmeen treeniin viikossa (+ lisäksi jotain venyttelyjä ja kävelylenkkejä..). Myöhemmin keväällä alan käymään taas kunnon lenkeilläkin ja ens kuussa saattaisi olla varaa ostaa jopa se salikortti.. Saa nähä. :)
          Mutta kaikenkaikkiaan siis on hyvä alku tullut tälle "projektille". Oon taas alkanut merkkaamaan syömisiä ja treenejä tonne kiloklubiin sekä heiaheiaan. Niistä saa kummasti lisämotivaatiota ja varsinkin tosta kiloklubin ruokaosiosta on paljon hyötyä kun tarkkailee kalorimääriä yms. Oon saanut noudatettua tän viikon tota laatimaani treeniohjelmaa, mikä siis näkyy tossa blogini oikeassa reunassa. Se vaihtelee vähän joka viikko, koska mun on pakko vähän järjestellä noita treenejä sen mukaan millasia päiviä koulussa on ja jos on jotain muuta ohjelmaa tms. Nyt viikonloppuna en tee enää mitään raskaita treenejä, vaan koitan vähän lepuuttaa noita lihaksia vaan venyttelemällä ja tekemällä kenties vähän kevyempiä kävelylenkkejä. On meinaan aikass kipeet varsinkin pakara- ja takareisien lihakset! Kyllä sen huomaa ettei ole pitkään aikaan tullut treenattua kunnolla... Mutta tästä se lähtee. Ja tää kipu nyt on ainakin merkki siitä että treeni on tehonnut. Kaipasinkin jo tätä ihanaa kipua.. :D Tulee sellanen ihana fiilis että on tehnyt jotain sen kuntoon pääsemisen eteen eikä pelkästään unelmoinut siitä täydellisestä vartalosta.





Siinä muutama motivaatiokuva. Tsemppiä teidän lukijoiden kuntoprojekteihin ja treeneihin! No pain no gain, right? ;)

6 kommenttia:

  1. Mulla on takana -20 kiloa ja nyt alkaa sitten treenailu ja kiinteytys, eli aikalailla samat tavotteet kun sulla:) jään innolla seuraileen sun kehitystä:) tsemppiä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että jäät seurailemaan mun projektia. Paljon tsemppiä sulle! :)

      Poista
  2. tuleeks tuolt kilobklubist mtn materiaa kotiin? ku oon kelannu liittymistä, mut en itedä mitä porukat sanoo jos yhtäkkiä postin pamahtaa joku näin laihdutat kirje:D:D siis kun siinä kysyttiin muistaakseni ihan siis osotetta jne ni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole tullut koskaan mulle mitään postissa, eikä edes sähköpostiin oo mitään tullut.. ja olen jotain vuoden verran vissiin liittyneenä ollut. Joten ei pitäis paljastua mitenkään sun vanhemmille että oot liittynyt tolle sivustolle. :)

      Poista