torstai 29. marraskuuta 2012

Kuvia ja mittoja 29.11.-12

Päätin nyt ottaa kuvat tämänhetkisestä tilanteestani enimmäkseen vatsan alueelta ja käsivarsista. Ärsyttää, kun kuvista tuli vähän huonolaatuisia, pitäis hankkia parempi kamera varmaan. Mutta nämä kuvat on siis ennenkaikkea mua itseäni varten, koska haluan nähdä tapahtuuko mitään editystä. Voisin ottaa tavaksi kuvata vaikka kuukauden välein vartaloni ja myös mitata.



Kuva habasta jännitettynä. :D Lisää lihaksia tänne kiitos!

Kuten kuvista näkyy, laihtua mun ei tarvitse oikeastaan ollenkaan. Nämä kuvat otin aamulla ennen aamupalaa, eli mahakaan ei pömpötä niin paljon kun esim. illalla ison aterian jälkeen. Nyt olen normaali hoikkavartaloinen, mutta tavoitteni on saada lihaksia enemmän näkyviin.
          Jokaisella on omat ongelma-alueensa kehossa, ja mulla ne on reidet. Niitä ei näissä kuvissa näy, mutta olen mitannut reidenympäryksen. Tiedän, että vartalonmalli on jokaisella erilainen ja mulla sattuu menemään aina reisiin kaikki ylimääräinen. Tiedän että saan niitä kavennettua jonkin verran treenin ja syömisten avulla, jos vaan jaksan panostaa ja teen oikeita liikkeitä yms. Tässä nyt vähän mittojakin:

- vyötärö: 68cm
- hauis: 27cm (jännitettynä 28,5cm)
- reisi: 55cm
- lantio: 95cm
- paino: 61,5kg

Laitoin viimekeväänäkin mittojani ylös treenatessani "kesäkuntoon" ja kesäksi saavutinkin ihan hyvät mitat! Silloin vyötärö oli 65cm, reiden ympärys 52cm, lantio 92,5cm ja painoin n. 57 kiloa. Tuommosiin mittoihin kun pääsis nytkin niin olisin tyytyväinen. :) Tietysti tällä kertaa haluan mennä vielä pidemmälle ja saada tosiaan niitä lihaksia enemmän näkyville. Lihasten kasvaminen tarkoittaa mahdollisesti painon nousua, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Eli sitä vaakaa ei kannata tuijotella niin paljoa.

6 kommenttia:

  1. Minkä pituinen olet ? :)

    VastaaPoista
  2. Kroppa näyttää jo näissä kuvissa hyhvältä, mutta lihaksikkaampana se näyttää vielä paremmalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :D Sitä mieltä itsekin suunnilleen olen. :D

      Poista
  3. Jännä aattelin, että oisit mun kokoinen mutta ite oon kuitenkin 13cm lyhyempi ja muuten sama.
    Ei oo pahat lähtökohdat, joten urheilu voi yllättää sut positiivisesti suhkot nopeastikn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii. :D Juu mulla on kokemusta kuntoilusta ja viime kesäksi sainkin itseni aika hyvään kuntoon yllättävän nopeasti. Nyt ois tarkoitus yltää samaan ja pidemmällekin, sekä tietysti ylläpitää sitä kiinteetä kroppaa ja kuntoa :)

      Poista