torstai 15. marraskuuta 2012

No justiinsa nii

Tällä viikolla otin tavoitteekseni, etten syö mitään herkkuja/epäterveellistä kun vasta perjantaina, eli viikonloppuna. Siitä on aina hyvä aloittaa, ainakin nyt kun on tullut syötyä kyllä aivan mitä sattuu ja milloin sattuu. Tähän asti on mennyt tosi hyvin ja olen ylpeä itestäni kun olen saanut pidettyä herkkuhimon kurissa. Huomattavan suuri saavutus mulle kun on suklaata ja suklaakeksejä ja vaikka mitä tuolla keittiön kaapissa... Tänään kun poikaystäväni tuli töistä (ja oli samalla kaupassa käynyt) harmittelin kun hän oli ostanut jäätelöä. Ajattelin kuitenkin että sen vois syödä vaikka huomenna! Mutta mitäs muuta kauppakassista löytyikään: metripizza. Voi hemmetti. :D Eikä siinä vielä kaikki; yllätykseksi se oli ostanut vielä viiden konvehtirasian paketin ja 8-packin kaljaa.. Hmm joooo siinä meni mun "terveysviikko" taas. No kestimpähän ainakin kolme päivää ilman herkkuja.. Jos yrittäisi sunnuntaina olla mässäämättä ni se voisi ehkä korvata. Nyt juon tässä kaljaa huonolla omalla tunnolla ja pizza on uunissa. Huono omatunto ei mulla onneksi tarkoita kuitenkaan ettenkö osaisi nauttia syömisistä. :) Ens viikolla sitten vähän paremmalla saldolla jookos?
        Tänään sain onneksi treenattua kunnolla. :) Vedin ensin 20-minuutin Ab Jam -videon, jossa siis pelkästään vatsoja ja kylkiä. Sitten vielä noin 20 minuuttia lihaskuntoa, pääosin käsiä, sekä 10 minuutin venyttely. Tuli ainakin hyvä fiilis!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti