perjantai 23. marraskuuta 2012

Did you come this far just to give up?

Hemmetti oikeesti ens viikolla otan kunnolla itteäni niskasta kiinni ja treenaan ainakin kolmena päivänä kunnolla! Tämä viikko meni taas ihan pipariksi (ja pizzaksi, jäätelöksi, karkiksi, löhöilyksi...) Kai se on vain tämä vuodenaika, mikä saa mut laiskaksi ja haluamaan vain käpertyä koulun jälkeen peiton alle kullan kanssa, juoda kuppi kuumaa ja napsia vähän herkkuja. En mä toisaalta itseäni syytä; kyllä mä tiesin etten kunnollista motivaatiota saa aikaan ennen joulua mutta.. olishan sitä vähän paremmin voinut aloittaa.


Kysymys kuuluu; tulinko oikeasti näin pitkälle vain luovuttaakseni..?


...no en todellakaan! Melkein nollasta on vaan niin saamarin vaikea aloittaa mitään kuntokuuria. Miksi mä kesän jälkeen vain heitin kaiken sen työn menemään, kun just olin melkein päässyt unelmamittoihini? Äh, ei näitä asioita jaksa kukaan miettiä, mutta pistäähän se ajattelemaan.
          Nyt on mun elämässä kaikki asiat just kohdillaan ja olen onnellisempi kuin aikoihin. Ehkä en sen vuoksi vain ole tarpeeksi halukas aloittamaan kuntoilua ja terveellistä ruokavaliota kun ei siihen unelmakropan saavuttamiseen ole tarpeeksi kova motivaatio. Mulle tärkeät ihmiset kuitenkin hyväksyvät mut just sellaisena kun olen, olimpa kiinteävartaloinen fitnessmalli taikka ihan tavallinen normaalipainoinen herkuttelija selluliitin alut pakaroissa.
          Miksen mä sitten vain luovuta kokonaan ja unohda näitä kaikkia liikuntablogeja, kiloklubeja, inspiraation keräämisiä sun muita "turhuuksia"? Koska kaikki ei ole kiinni ainoastaan muiden hyväksynnästä, mun pitää hyväksyä myös iteni: rakastaa vartaloani sekä tuntea oloni terveeksi ja seksikkääksi.

Taisteluni siis jatkuu, älkää lukijat pelätkö että unohdan tän blogin ja hautaudun sohvatyynyihin suklaata popsimaan! Ennen joulua tää saattaa olla just vähän tämmöistä motivaatiosta kamppailua, mutta yritän silti kokoajan ja teempä vaikka uutena vuotena ihan virallisen lupauksen kuntoon pääsemisestä. Nothing's changed, purkasin taas vähän ajatuksiani. Nyt menen potkaisemaan itteäni persuuksille... =)

6 kommenttia:

  1. täällä oli tänään erittäin paska päivä -> karkkia ostin lohdutukses. tosin oonki treenannu jo kolme kertaa tällä viikolla eikä muuten ole tullut herkuteltua joten ehkä se sallitaan.

    t. se kaksoisolentotyyppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no pitäähän sitä välillä vähän herkutella varsinkin jos paska päivä on ollut. :P

      Poista
  2. Mullakin on kesän jälkeen syksyn pimentyessä motivaatio kadonnut johonkin auringon mukana. Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja lenkille vaikka ihan vaan kävelemään, kyllä se siitä lähtee:) tulis vaan lunta ni ois mukavempaa, jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä se motivaatio saadaan vielä kasvuun pikkuhiljaa! Totta, lumi tois vähän valoa pimeyteen =)

      Poista
  3. Moi! Täällä toinen nollasta lähteny kuntoilija! Kohta vuoden tehny kovaa duunia kunnon ja kropan eteen ja onhan se palkitsevaa nähä ja kuulla kuinka hyvältä näyttää ja vaikka vain sä itse oikeesti tiedät kuinka kovaa duunia oot tehny niin saat olla TODELLA ylpeä siitä! Koskaan kuntoilu ei ole helppoa ja unelma kroppa tuntuu olevan niin kaukana.
    Tosi paljon tsemppiä treeneihin ja ruokailuihin!

    http://www.thisispauge.blogspot.fi/
    Tuolta löytää minun treeneistä ja ruokailuista. Tällä hetkellä menossa dieetti yhtiä kisoja varten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiva että on hengenheimolaisia ja kiitoksia tuesta ja kannustuksestaa! :) Pitääpä mennä kattelemaan sun blogia.

      Poista