maanantai 22. huhtikuuta 2013

tuloksia? hmm

Taas ihan liikaa taukoa viime postauksesta.. mutta minkäs teet kun on kuitenkin kaksi blogia ja siihen toiseen keksin yleensä enemmän postattavaakin. Viime viikko meni treenien osalta ihan kivasti. Syömisten osalta taas vähän heikommin.. ainoat "täydellisesti" syödyt päivät olivat maanantai ja tiistai. Keskiviikkona tuli jo avomies kotiin ja lipsuin sitten vähän.. Tilattiin mm. pizzaa ja viikonloppuna innostuin leipomaan superihanan makuisia suklaa juustokakku muffineita! Kyllä mä jonkinlaista kontrollia oon onnistunut pitämään, ettei kaikki nyt ihan pipariksi ole mennyt, heh.



Otin tossa eilen muutamat kuvat itsestäni taas, eikä kummempia muutoksia ole havaittavissa.





Katselin kuitenkin myös vähän niitä kuvia, mitkä oli lähtökohta silloin joulun aikoihin, ja ilokseni siitä kyllä tunnen/huomaan kehittyneeni jonkin verran. Vähän justiin kiinteytynyt vatsan alue ja ehkä jalat, sekä pikkuisen myös kädet? En mä tiedä huomaako kukaan muu mitään näistä kuvista..? Itse olen ainakin tyytyväisempi nyt kroppaani, kun tiedän tehneeni jotakin kiinteytymisen eteen. Olo on myös vahvempi ja treenit on koventuneet, joten kai mä nyt vähän sentään jotain tuloksia olen jo saavuttanut. :D




4 kommenttia:

  1. onko sulla linkkiä siihen toiseen blogiin ?:)

    VastaaPoista
  2. Kyllä tossa vatsan kohdalla ihan selkee muutos on! Tosi hyvän näkönen vatsa on jo :) reisistä ei paljoa osaa sanoa, koska sulla on niin löysät sortsit jalassa, mutta eiköhän nekin oo hyvin kiinteytynyt, kun vatsakin on. Tosi hieno muutos on musta nyt jo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla toiseltakin ihmiseltä, että muutosta näkyy jo. Auttaa jaksamaan ja treenaamaan vielä kovemmin. Tosiaan, voisin ens kerralla ottaa kuvan ilman noita löysiä sortseja, että reidetkin näkyisi paremmin. Kiitoksia kivasta kommentista :)

      Poista