sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Uuden vuoden alkua odotellessa...

This year I want to...


Heippa taas, nyt ollaan kotiuduttu Barcelonasta. Tai oikeastaan tultiin kotiin jo torstaina illalla, mutta en aikasemmin ole jaksanut/ehtinyt/viitsinyt tänne kirjotella. Ei meinaan mitään uutta tämän blogin aiheeseen sopivaa ole tapahtunut. Tulin nytkin vain kertomaan, että elävien kirjoissa ollaan ja kovaa vauhtia innolla mennään kohti uutta vuotta. Odotan jo paljon sitä, että jätän herkut hetkeksi ja alan taas treenaamaan itteäni. Vihdoinkin saa tuntea taas että tekee jotain hyödyllistä, mikä edistää omaa terveyttä ja tavoitetta unelmavartalosta. Huomisen ohjelmaan kuuluu vielä luultavasti jonkin verran herkuttelua ja mahdollisesti juopottelua, mutta tammikuun alusta se syömisten tarkkailu ja rajoittaminen sitten alkaa toden teolla.
          Jotain taisin eilen kuulla avomiehen sanovan, että itsekin liittyisi mun kanssa tähän "terveellisempi ruokavalio haasteeseen", mutta saa nähä miten käy. Se sanoi, että pizzaa saa kuitenkin syödä.. ja kebabbia ja semmosta. Hahaa ei hyvin ala. :D Mutta mulla on tiukka linja eikä roskaruokaa saa syödä ollenkaan varsinkaan arkipäivisin. Tammikuu me mennään muutenkin vähän tiukalla rahatilanteella, joten hyvä jättää niitä just eniten maksavia herkkuja ja valmisruokia pois kauppalistalta. Mä todella toivon (ja uskon) että tää onnistuu ja saan muutettua ruokavaliotani pysyvästi taas parempaan suuntaan. Olisi tarkoitus kesäksi päästä jonkinmoiseen rantakuntoon, se on hyvä motivaattori. Oon myös luvannut itselleni napakorun jossain vaiheessa keväällä jos olen jaksanut treenata ahkerasti, syödä oikein ja tuloksia näkyy. :) Tammikuussa en ikävä kyllä saa sitä salikorttia vielä ostettua, mutta mennään nyt aluksi kotitreeneillä ja lenkkeilyllä. Katotaan sitten helmikuun rahatilannetta uudestaan.




Mutta anyway.. Muistelkaapas vuosi takaperin, millaista elämänne oli silloin? Oletteko nyt onnellisempia vai onnettomampia? Mä ainaski olen tuhat kertaa onnellisempi enkä olis koskaan uskonut, mitä kaikkea ihanaa vuonna 2012 tapahtui. Toivottavasti vuoden päästä olen vielä onnellisempi, jos se on mahdollista. =) Odotan innolla ja toiveikkaana tulevaa. Ihanaa ja onnellista uutta vuotta teille kaikille! Ensi kerralla sitten uuden elämäntyylin aloittamisen tunnelmia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti