keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Lisää energiaa, kiitos!

Tää viikko ei ole nyt kyllä mennyt ihan suunnitelmien mukaisesti... Tähän mennessä viikon treenisaldo on tasan 0. Johtuu enimmäkseen tosta, että nyt oon sielä työharjoittelussa ja pääsen joka päivä vasta neljältä eikä sit vaan yksinkertaisesti millään jaksa ruveta treenaamaan enää. Tää työ vie jotenkin mun voimat kun en siitä oikein tykkääkkään. Onneksi ens viikon jälkeen oon viikon hiihtolomalla ja sit onki enää kuukaus jälellä töitä. Eilen töissä mietin, että illalla treenaan mut ei siitä tullutkaan mitään. Ja tänää lähettiin melkein heti kun pääsin kotiin ni käymään kaupassa ostoksilla, sit syötiin ja oliki jo ilta enkä enää jaksanut ruveta puhkimaan. Jostain sitä aikaa ja energiaa pitäis kuitenki yrittää repiä jos aion kesäksi saavuttaa edes jotain tavoitteita. Onneks ei oo pitkä aika niin alkaa jo lenkkeilykelitkin! :)


Otin tossa viime lauantaina "spontaanisti" napaan lävistyksen naistenmessuilla! Olin kyllä suunnitellut jo pitkään ottavani sellasen ja miettinyt, että ensi kesäksi olis kiva. Noh, ajattelin sit että miksei heti, ei siihen kesäänkään niin pitkä aika enää oo. Ehtiipähän parantua siihen mennessä. :D

Eipä tuota habaa juuri näy vieä...  Mut oon sitlti periaatteessa ihan tyytyväinen ylävartalooni. Enemmän sitä muokkailua tarvisin lantioon ja reisiin.

Huomenna yritän oikeesti tsempata ja vetää edes jonkinlaisen treenin siinä illalla. Lauantaina ja sunnuntaina sit on ainakin aikaa kunnolla ja aion treenata kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti