keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Kesäfiiliksillä

Aivan ihanaa, että se kesä on vihdoin tullut tänne suomeenkin. :) Pitää nyt nauttia näistä lämpimistä päivistä, jos niitä ei vaikka tulekaan enää myöhemmin kesällä! Uimaan en kuitenkaan vielä taida uskaltautua (tai mistäs sitä tietää) mutta rannalle olis kiva mennä jo makoilemaan tai piknikkeilemään. Ensi viikonlopulle on vissiin luvattu tänne tosi lämmintä, jos silloin sais jonkun piknikin värkättyä ja semmosta. :)

Viimeaikoina treenit ovat tuntuneet jotenkin tuskaisemmilta kuin aikasemmin, varsinkin eilen. Ei meinannut jaksaa kunnolla, lihakset väsyivät todella nopeasti... Muhun vaikuttaa kyllä toi ulkoilman lämpötila aika paljon. Auringon paistaessa sisälläkin on hieman lämpimämpi, eikä vilvoketta saa edes ikkunaa avaamalla. Mä väsähdän jotenki totaalisesti, jos lämpötila on liian kuuma treenatessa. Talvella on ihanaa, kun voi laittaa ikkunaa raolleen, ja taas jaksaa treenata. Mutta pitäs nyt kumminkin jaksaa lämmöstä huolimatta. Lenkillekin pitäs useemmin lähteä, vaikka auringonpaisteessa se onkin vähän tuskallista. Se kuntosalikortti ois nyt kyllä niiin kultaa, kun salilla tuppaa yleensä olemaan viileämpääkin. Ehkä syksyllä pääsen ostaa sen kesätöistä ansaituilla rahoilla? Ainahan sitä voi unelmoida. :D Noh ihan hyvin olen pärjännyt ilman kuntosaliakin. Kotona treenaamisessa on omat hyvät puolensa ja nyt kun siihen on kunnolla päässyt vauhtiin, ni ei sitä salia osaa hirveesti enää edes kaivata.


 

Keräsin tähän nyt muutamia inspiskuvia, kun omia ei taaskaan ole tullut otettua. Hirveen vaikea keksiä, millasia kuvia treeniblogiin voi laittaa, muita kun ittestään, ruuista tms. 
Onneksi olen tämän viikon taas saanut syötyä terveellisesti. Kesäilmoilla alkaa houkuttelemaan kaikenmaailman jätskit sekä terassikaljat. Pitäis pysyä vaan vahvana ja suoda itelleen sit viikonloppuna vaikka pari kesäherkkua. Itelläni tosin viikonloppuisin tulee vieläkin syötyä aika lailla mitä sattuu. Mutta mä kun olen suht tyytyväinen jo tämänhetkiseen kroppaani ja painooni yms niin miksi ryhtyisin semmoselle kiduttavalle tiukalle dieetille. 
         Mulle ei onneksi niin helposti kerry edes liikakiloja tai mitään vaikka vähän herkuttelisikin. Tietysti se hidastaa lihastenkin kehitystä ja estää niitä tulemasta näkyviin. Nyt vaan on semmonen elämäntilanne että tekee mieli ottaa vähän rennommin eikä lisätä stressiä ajattelemalla ruoka-asioita niin hirveästi. Ehkä kesän jälkeen saan otettua itseäni oikeasti niskasta kiinni ja aloittaa ihan uuden treeniprojektin jos tekee mieli viedä tätä pidemmälle. Kyllä mulla on haaveena semmonen tosi fit, kiinteä vartalo ja tahtoisin sen jonain päivänä saavuttaa. Mutta näitä nuoruusvuosiakin tässä on vielä, joten miksi kiirehtiä. Jos nyt tuntuu siltä, ettei jaksa panostaa täysillä ruokavalioon niin olkoon sitten niin. En mä itseäni liikaa halua rääkätä. Haluan elää nyt hetkessä, nauttia elämästä ja myös ruuasta. Tietysti on aina se kohtuus, ettei esim arkena ota herkkuja yhtään ja pyrkii syömään terveellisesti. Pitäähän sitä pysyä edes näissä mitoissa joissa nyt olen. Ja treenaamalla saan niitä lihaksia kasvatettua. Myöhemmin aletaan treenaa sitä rasvaa pois että ne näkyisikin enemmän. 

Tulipas sekainen teksti, en tiedä saiko siitä oikein selville mun ajatuksia mutta olkoot. Nyt on kesä alkanut ja nauttikaamme siitä. Tänään vuorossa jalka-/vatsatreeni, toivottavasti paremmalla fiiliksellä kuin eilen. Ihania kesäpäiviä kaikille teille ketkä vielä jaksavat tätä mun (liian harvoin päivittyvää) blogia lueskella! =)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti